Építsd a szakmai tudásod, megítélésed, networköd Business Analystként

A jól hangolt Business Analyst konferencián szerezz új tudást és szakmai ismerősöket
2023.06.01-jén, Budapesten

Idén is jövökMi ez a konferencia?

2024-ben is várunk a Business Analyst Konferencián.

A BA BRIDGE Konferenciáról itt tudsz tájékozódni:

INFORMÁCIÓS PULT

Ha velünk tartasz a június 1-jei konferencián, akkor sok-sok hasznos információt találsz a konferencia virtuális információs pultjánál. Ez a sárga gomb odavezet Téged.

Ha érezted már valaha üzleti elemzőként,
hogy egyedül vagy a világ ellen, akkor…

pontosan tudjuk, hogy mit érzel.

Alig van BA szakmai rendezvény, vagyis lehetőség a kapcsolódásra.

Kevés releváns anyag van, ami nem a “mi a BA?” és “IT-sból BA” témákat mantrázza.

Feszélyez néha téged, hogy nem egyértelmű a hozzáadott értéked egy projekthez – se neked, se a vezetőidnek.

Összekacsintás nélkül is tudjuk, hogy ezek a problémák nem oldódnak meg maguktól. Így viszont rád marad a világmegváltás?

Ha Sting egy Englishman in New York, akkor te BA-ként egy porszem vagy a vállalati sivatagban.

Valószínűleg bújod azért a blogokat és a LinkedInt, hátha elcsípsz egy röpke posztban egy érdekes gondolatot hetente. De lassan már a havi eggyel is beérnéd.

A munkádban is próbálsz módszeres, átgondolt, mindenre figyelő lenni, de a kételyeid alig van kivel megbeszélned.

A hozzáfűznivalód és véleményed egy-egy projektben pedig néha inkább tűnik széljegyzetnek, mint szentírásnak. Inkább halvány javaslat, mint sarkalatos törvény.

Reggel 9-től workshop, te 6-tól izzadsz és
aggódsz (talán nem alaptalanul).

Ismerős a szituáció? Akkor boncolgassuk még!
Már bő két hete beütemeztétek a mai workshopot. Tegnap már elaludni is nehezen tudtál, mert a mai délelőttön járt az agyad. Kicsit hamarabb érsz be az irodába, hogy előkészülj, de az egyik résztvevő (félig telefonban? már a liftben szól, hogy kicsit hamarabb le kell lépnie.

Semmi gond, bízol a modellben, a résztvevők jó szakemberek, mi gond lehet?

Bármi. Minden. Elképzelned sem kell, mert real time történik:

  • te az asztalodon hagyod a jegyzeteid, amiért visszaszaladsz (bosszankodsz, hogy felkészületlennek tartanak)
  • a fő szószóló egyből mondja a saját ötleteit és berögződéseit (nem torkollod le, de már agyalsz hogyan kezeld a feszültséget)
  • erre persze felbátorodik egy másik résztvevő, kezdődik a verbális karate
  • 15 perce megy a meeting a Calendar szerint, de te egy örökkévalóság óta a BA-purgatóriumban szenvedsz.

Minden szétcsúszott. Valahol mélyen egyetlen kérdés kergeti önmagát a fejedben: “miért nem mentem inkább tescós pénztárosnak?”

Ne csak titokban álmodozz arról, hogy
szakmailag jobb és elismertebb vagy!

Mondjuk ki: a vállalatok nem mindig tudják pontosan mi a hozzáadott értéked BA-ként egy projekthez, ezért nem is mindig tudod érvényesíteni magad, akármennyire is megalapozott a véleményed.

Pedig az ország tele van ügyes és okos üzleti elemzőkkel, csak nem igazán volt dedikált közösségük – eddig.

Milyen bíztató, hatékony és progresszív lenne egy olyan jövő, ahol a szakmai magányod nem létezik!

Ez a jövő pedig már itt van a kanyarban, és látod a reflektorait.

BA-ljós árnyak, amik eltakarják előled a szebb jövődet.

Pipáld, ha igazak rád

A szakmai magányról nem tehetsz BA-ként, ilyen a rendszer, amiben általában dolgozunk. De van néhány belső akadály is, amin viszont átléphetnél – miután felismerted őket magadban.

"Talán még nem vagyok elég senior, hogy számítson a véleményem”

Ha lenne a szakmai hidelemekből olimpia, ez dobogós gondolat lenne. Iparágtól függetlenül mindenkit meg szokott kísérteni a gondolat, hogy ő nem elég szakmai/képzett/tapasztalt, de ezt igazából honnan tudod?

Honnan tudod, hogy BA-ként hol helyezd el magad a térképen?

 

"Óvatosan kell kérdeznem, nehogy nyomulósnak gondoljanak”

Gyakran előfordul egy meetingen, hogy (szerintük? “fél szavakból” értik egymást a résztvevők. De ha neked a szavak másik fele is kell, akkor tegyél még fel 2-3-4 kérdést? Ők erre nem akarnak válaszolni, nyaggatásnak veszik és befeszülnek.

Mit teszel azért, hogy téged, a halk kisebbséget meghallják?

"A modellt tökéletesen akarom használni, de azt várják, hogy készen viszek mindent”

Jó munkát jó eszközökkel és modellekkel lehet végezni. Ehhez pedig az kell, hogy a lehető legjobban tudd használni ezeket az eszközöket. Bárcsak ne az lenne az elvárás, hogy készen vigyek minden megoldást a stakeholder meetingre!

Ilyenkor melyik karodba harapj bele?

A lehangolt Business Analyst a múlté: legyél te is

Jól Hangolt Business Analyst

A jól hangolt Business Analyst konferencia egy élő esemény üzleti elemzőknek, akik új tudásra, szakmai kapcsolatokra és impulzusokra vágynak magyarul, élőben, mély szakmai tartalommal.

 

Mikor: 2023.06.01. 9-17 óráig

Hol: Budapest, Benczúr Hotel

Nézzük a részleteket

Tegyél egy szívességet a karrierednek: gyere el a

A jól hangolt Business Analyst konferenciára

Ahhoz, hogy megőrizd, sőt fejleszd a saját szakmai színvonaladat és megítélésedet, fel kell ismerned, hogy nem egy újabb 100 szavas, LinkedInre sem való általánosítást kell elolvasnod.

Így a mostani, néha felbukkanó kételyt, bizonytalanságot és szakmai magányt végre eltörli egy nap, ami csak rólad, csak neked szól.

Ezek a legfontosabb részletek:

teljesen magyar nyelvű, élő konferencia Budapesten

verőfényes napon tartjuk 2023.06.01-jén
150 hozzád hasonló BA vesz részt

1 könyvbemutató, 5 előadás, 1 vita, 1 kerekasztal és sok facilitálás fog inspirációbombát robbantani

a hab a tortán: 7 PDU pontot is kapsz a részvételért a PMI Budapest támogatásának köszönhetően

Ettől leszel jól hangolt Business Analyst

A konferencián ezeket a paneleket hallgathatod végig:

Jól hangolt Business Analyst

Könyvbemutató

Az elmúlt egy év munkájáról mesél Gintl-Reszegi Mária, aki könyvbe foglalta gondolatait, tapasztalatait az üzleti elemzésről. Ennek egy dedikált példányát kapod meg a konferencia reggelén.

Bővebben az előadóról

GINTL-RESZEGI MARCSI VAGYOK

PMI-PBA Professional Business Analyst
Tréner, Tanácsadó, Facilitátor

Olvasok, rajzolok, írok, tanulok, tanítok, beszélgetek, lendülök…

Csupa színes ember óriási tapasztalattal és tudáséhséggel dolgozik a projektkörnyezetben, akik mind szakmailag, mind emberileg helyt kell álljanak, épp ezért nagyon széles a hatókörünk. Fontosnak tartom erről beszélni, ezeket megosztani és befogadni.

BA határok nélkül

Nemzetközi szakma egységes szerkezettel, amelynek nincsenek országhatár korlátai.

Beszélgetés külföldi és külföldön vagy nemzetközi szervezetnél dolgozó kollégákkal a tapasztalataikról. Kollégákat hívtunk az EPAM-tól és a Continental-tól.

Boros Anna, üzleti elemző, Ujfalussy Anna, scrum master és Virágh Balázs, global IT lead beszélgetnek határokon átívelő kérdésekről.

Bővebben a beszélgetőpartnerekről

VIRÁGH BALÁZS

Global IT Lead

Az elmúlt 15 évben sok feladatban volt már részem. Láttam és vezettem számtalan agilis, vízesés, vagy épp hibrid projektet, programot, transzformációt, terméket, építettem megannyi csapatot, céget, stratégiát és persze a szép jövőt. Szeretem is csinálni. Szeretek tanulni és alkotni. Szerencsés voltam eddig, mert kipróbálhattam magam több iparágban, úgy a pénzintézeteknél vagy épp gyártásban, mint gyógyszeriparban. Viszont a nap végén azt tapasztaltam, hogy mindenhol a legfontosabb a csapat és annak alkotóelemei, mi, emberek. Egyéni kvalitások és a közösség dinamikája. Ez vezet engem.

Az “ítélet” szerint IT PM vagyok, IT program manager vagyok, IT vezető vagyok. De tudás és tanulni vágyó is vagyok, s akad, hogy tanító vagyok. Érdeklődő, kalandvágyó és vállalkozó is vagyok. Itt a csapat tagja vagyok. És most remélhetőleg jó beszélgető és vita partner is lehetek, veletek.

————————————————————————————-

BOROS ANNA

Senior IT Business Analyst, Epam Systems Kft.

Pályakezdőként projekt menedzsment területen kezdtem dolgozni, majd rátaláltam az IT business analyst pályára és azóta is töretlenül BA-ként tevékenykedem. ? Dolgoztam már banki ügyfelekkel, jelenleg pedig a travel domainben dolgozom egy scrum csapatban senior IT BA-ként az EPAM-nál.

Demand- és portfóliómenedzsment

Hogyan tudnánk BA-ként kapcsolódni a demand- és portfóliómedzsmenthez? Talán úgy, ha értenénk, hogy mi az.

Előadónk Rékási Evelyn, aki banki környezetben alakított business analyst és demand management csapatot egyaránt. Ő segít nekünk eligazodni a fogalmakban és azonosítja a BA kapcsolódásokat.

Bővebben az előadóról

RÉKÁSI EVELYN

e-Postoffice Kft., ügyvezető-helyettes

Karrierem során valamilyen módon mindig a minőségi és határidőben történő szállításért dolgoztam.

Főiskolai tanulmányaim eleje óta kerestem valamit, azt a módszert és tudást, ami az ötlet és a programozás között van.  

Sok év tanulás és munka után jutottam egy sajnos már nem létező piros színű Bankba, ahol megismerkedtem igazi, tapasztalaton alapuló módszertanokkal. Magával ragadó volt az a biztonság, amit az ottani kollégák átadtak, és egyre jobban elkezdett tisztulni a kép arról, hogy lehet egy jól hangzó üzleti célból eljutni a leprogramozható feladatokig. A projektvezetés mellett aktívan foglalkoztam a módszertanok finomhangolásával és a mindennapi életbe történő implementálásával. Életem egyik legizgalmasabb időszaka az volt, amikor felépíthettem egy új üzleti elemzési csapatot és a csapattal együtt egy élhető és hatékony BA módszertant. Erre már csak hab volt a tortán, hogy az üzleti elemzők mellett a tesztmenedzsment is hozzám került. A tesztmenedzsment és a BA csapat együtt képes volt olyan munkamódszertant kialakítani, amivel a minőségi javulás szemmel láthatóvá vált.

PMO-s körutam vége a portfólió és demandmenedzsment folyamatok kialakítása volt az új összeolvadás közepette lévő bankcsoportba. Nem meglepő, hogy ismét a BA mindset és eszköztár volt az, amivel átlendültünk egy-egy nehezebb ponton.

Az üzleti elemzőkre jellemző gondolkodásmód átszövi a mindennapjaimat, legyen szó akár magán feladatról akár egy újabb nagyobb kihívást jelentő munkáról. 

Fogalmi modellezés

A fogalmi modellezés egy olyan üzleti elemzést támogató módszertan, mely egy adott terület legfontosabb fogalmait és azok közötti kapcsolatokat segít felfedezni, elősegítve az egyes területek közötti közös megértést és kommunikációt.

Az előadás során a résztvevők Sándor Zsolt vezényletével ismerkedhetnek meg a fogalmi modellezés alapjaival gyakorlati példákon keresztül.

Bővebben az előadóról

SÁNDOR ZSOLT

2005 óta dolgozom az IT iparágban: telco, tengerészet, digitális tanúsítványok és a cybersecurity szakterületeken.

Fejlesztői karrierből váltva nagyjából öt éve foglalkozom rendszerszervezéssel, rendszertervezéssel, biztonsági audittal és üzleti elemzéssel.

A karrierem során azt tapasztaltam, hogy az egyik legnagyobb kihívást az üzleti és az IT területek közötti kommunikáció jelenti. Azt gondolom, hogy ezen közös nyelv kialakításában a BA tudásanyag rendkívül nagy segítséget tud nyújtani, mely nem csak az üzleti elemzők, hanem a projekt minden résztvevője számára hasznos.

Az elmúlt években nagyon sokat foglalkoztam tervezéssel és modellezéssel, nagyon örömömre szolgál, hogy az összegyűjtött tudásanyaggal, tapasztalataimmal támogathatom a közösséget.

Vita a 2023 legvitatottabb témájáról, az AI-ról

Az elmúlt hónapokban ChatGPT felrobbantotta az internet. Tömegek kezdték el a legkülönbözőbb témákban faggatni az AI-t. Mi szakértőket fogunk faggatni és vitát indítani Danyi István, Stipi vezetésével a következő kérdések mentén:

  • Mit nem válthat ki az AI a BA munkában?
  • Eszközök terén használható-e?
  • Vajon hogyan tud tanítani bennünket?

A beszélgetés résztvevői Polereczki Andrea, kiberbiztonsági szakértő, Papp Gergely, enterprise architect, Szlezák Péter O365 szakértő.

Bővebben a beszélgetőpartnerekről

DANYI ISTVÁN

Időgazdálkodási és hatékonysági tanácsadó és tréner, Timentor

Danyi Istvánnak hívnak, de a Stipire jobban hallgatok (ezt a stipi-stopi szójátékról tudod megjegyezni).
Nagyvállalati projektmenedzserből átvedlett időgazdálkodási és munkahatékonysági szakértő vagyok.
Érdekelnek az AI megoldások.

Bővebben infót rólam itt találsz:
Timentor – timentor.hu
Notion magyarul – notionmagyarul.hu

——————————————————————————

PAPP GERGELY

Senior Manager, Technology Consulting, EPAM Systems Kft.

Technológiai tanácsadó vagyok, több mint 20 éves tapasztalattal különböző IT szervezetekben és iparágakban. Korábban számos projektben, szervezetben dolgoztam technológiai tanácsadóként, valamint Enterprise Architektként, 2021 óta pedig az EPAM-nál tevékenykedem.  Családommal Budapesten élek, hobbiként pedig egy tudományos és technológiai hírekről szóló műsort, a Zártosztály Podcastot vezetem.

——————————————————————————

POLERECZKI ANDREA

Business information security officer, RTL Magyarország

Katonaként a NATO minősített rendszerek biztonsági felügyelője, majd bank, EU-s közreműködő szervezet, később mobilfizetés IT biztonsági területének vezetője is voltam. Jelenleg business information security officerként (BISO) kamatoztatom tudásomat az RTL Magyarország csapatában.

Nemcsak a katonai/banki információk őrzője vagyok, de a biztonságos digitális világegyetem elhivatott oktatója is. A WomenTech és az European Cyber Security Organisation CISO magyarországi nagyköveteként az országot járva toborzom és egyetemen tanítom a jövő informatikusait.

Az International Children’s Safety Service által koordinált “Safer Internet Project” keretében pedig iskolákban segítem a tudatos mobilhasználathoz szükséges ismeretek elsajátítását.

————————————————————————————-

SZLEZÁK PÉTER

IT & Business Consultant, CEO, System 32

Közgazdászként az elmúlt 20 + évet IT projektekben töltöttem.

Időnként ültem a megrendelői oldalon az üzleti oldalt képviselve, máskor a leszállítói oldalt erősítettem megvalósításban.

Projektvezetőként implementáltam vállalatirányítási rendszert, fejlesztettem projekt alapon működő szervezetet, építettem online marketing stratégiát, és költöztettem kockás füzetből felhőbe cégeket.

Dolgoztam nagyvállalati környezetben és volt szerencsém a hazai kkv szektort kívül belül megismerni. A legtöbb esetben az ötlettől a megvalósításon át az üzemeltetésig részt vehettem (kellett részt vennem) a projektekben

Mindig jól akartam csinálni amit csinálok, ezért képeztem magam és több másik mellett letettem a PMP, illetve PMI-PBA vizsgákat. Ezt követően évekig BA-k és PM-ek képzésével coachingjával foglalkoztam.

A pandémia alatt átértékeltem az addigi működésem és azóta minden energiámat a saját „digitális szervezetfejlesztő” cégemnek szentelem, ahol (távoli és hibrid) csapatok mindennapi hatékony munkavégzését támogatjuk módszertani és digitális eszközökkel. A hétköznapokban a Microsoft365, Teams és néhány egyszerűen kezelhető felhős applikáció, valamint képzés és a közösen felépített megoldások segítségével tesszük hatékonyabbá a cégek mindennapi működését.

Atomi szokások

Üzleti elemzéssel könnyebben megtalálhatók a vállalatok számára azok az apró fejlődési lehetőségek, melyek együttes hatása mérhető előnyt jelent. Sok az információ, a tanulás lehetősége, de hogyan építsük be mindezt könnyen a működésünkbe?

Az atomi szokások című könyv és saját tapasztalatai alapján a best practice-eket megosztja velünk Budai Máté, tréner, coach.

Bővebben az előadóról

BUDAI MÁTÉ

Közgazdász és bölcsész végzettségem van, 15 éve fejlesztek embereket egyénileg és csoportosan.

Szakterületem a mindennapi és vállalati kommunikáció. Tréneri, coach és meditátori végzettségem van, kisebb és nagyobb cégeknél tartottam több, mint 1500 önálló tréningnap mellett könyvet írtam (Hallotok?), blogolok (Jégtörő), trénereket képzek, egyetemen tanítok.

Imádok kerékpározni, lelkesen követem a labdarúgást, szeretem a kávét és a karibi rumokat, többet kellene mozognom, de ami a legfontosabb: imádom ezt az egészet.?

Módszertani éhség

Hogyan fog a vállalat tanulni, módszertanában fejlődni? Mit tanulhatnánk egymástól?

A módszertanok lehetőségeiről és korlátairól Tanács Lajos, a Wunderplan Kft. alapítója és a Derrick és Harry blog vezérbloggere beszél nekünk.

Bővebben az előadóról

TANÁCS LAJOS

CEO & Founder, Wunderplan Kft.

Programozó matematikus vagyok, 25 évnyi tapasztalattal rendelkezem nagyvállalati informatikai, szoftvertermék fejlesztési és transzformációs projektek területén.

A Derrick és Harry PM Blog szerzője és alapítója vagyok, nyolcadik éve vezetem Wunderplan nevű IT és projektmenedzsment tanácsadással foglalkozó cégemet, amely nagyvállalatok és IT cégek működésfejlesztésével, interim IT és projektvezetéssel, tréningezéssel foglalkozik.

Elkötelezett híve vagyok az őszinte, nyílt kommunikációnak, a pragmatikus megoldásoknak, a hibákból való tanulás erejének, és csapatommal fáradhatatlanul küzdünk ügyfeleinknél a tartós változások megvalósításáért.

Szabadulás a folyamatábra fogságából

A szekció célja megmutatni, hogy hogyan kapcsolódnak egymáshoz a use case, folyamatábra, tevékenység, követelmény, user story fogalmai. Feltárjuk, hogy miért érdemes többféle megközelítést használni a munkánk során.

Betekintést kaphattok Taletovics-Bagi Renáta, PMI-PBA, MBA, PMI-ACP, szenior BA világába és gondolkodásába, amikor már az eszköztár csordultig van és különböző céloknak megfelelően kreatívan kombinálja a lehetőségeket.

Bővebben az előadóról

TALETOVICS-BAGI RENÁTA

Senior Business Analyst, MBA, PMI-PBA, PMI-ACP

2019-óta vagyok PMI-PBA. Körülbelül 10 éve foglalkozom üzleti elemzéssel, bár hívtak már értékesítésszervezési menedzsernek, folyamatszervezőnek és üzleti elemzőnek is.

Számomra a BA TALK közösség egy remek kapcsolódás és ventillációs pont is. Jó látni, hogy mások is hozzám hasonló problémákkal küzdenek a mindennapokban. Sokszor kapok jó gyakorlati tippeket, elgondolkodtató üzeneteket.

Az, hogy a BA BOARD tagja lehetek, egyrészt nagy megtiszteltetés, mert ez elismerése a munkámnak, másrészt hatalmas felelősség is, hiszen a posztokkal, blogokkal, meetupokkal ki kell állni elétek és értőn fogadni a kritikákat, vállalva a tévedéseimet.

Aki ismer, tudja, hogy gyakorlati ember vagyok, az elmélet kevésbé foglalkoztat, így én abban látom a feladatomat és a lehetőségeimet, hogy minél több jó gyakorlatot, eszközöket, megoldásokat mutassak, amik nekem beváltak a hétköznapokban. Hátha valakinek pont egy ilyen eszköz hiányzik, hogy túllendüljön egy elakadáson, vagy más megvilágításba tudjon helyezni egy problémát.

A konferencia i-jére a következőkkel tesszük fel a pontot:

Szkeccs

„Egy rajzoló többet mond ezer szónoknál…”

Minden előadást real-time szkeccsben foglal össze Livits Réka, grafikus jegyzetelő. Az elkészült kép szemléletesen foglalja össze az adott program tartalmát. Elmélyülésre, párbeszédre és továbbgondolásra ösztönöz.

Egyfajta információs- és tudástérképként szolgálnak.

Rékáról bővebben

LIVITS RÉKA

Szenvedélyem, hivatásom, életformám: a kreativitás. 

Grafikus jegyzetelőként láthatóvá teszem a láthatatlant – vagyis előadásokon, konferenciákon, workshopokon és egyéb rendezvényeken vizuális szinkrontolmácsként dolgozom: rajzban örökítem meg az elhangzottakat. 

Vizuális facilitátorként színes, kreatív eszközökkel segítek csoportoknak a hatékony munkában, együttműködésük fejlesztésében, céljaik elérésében.

Szkeccs-szakértőként pedig meg is osztom kreatív eszköztáram: képzéseket és műhelyeket tartok, melyek során bárki könnyedén elsajátíthatja a rajzos jegyzetelés – vagyis a szkeccselés – technikáját.

A grafikus jegyzetelés és vizuális facilitáció nemzetközi fórumokon való felfedezését, és inspiráló szakmabeliekkel való találkozások sorát követően alkottam meg a Visualive-ot, mellyel Magyarországon és világszerte kínálok a grafikus jegyzetelés, vizuális facilitáció, és kreatív tréningek terén személyre szabott szolgáltatásokat.

Improvizáció

Képzett improvizációs színészek tartanak nekünk görbe tükröt klasszikus projekt szituációs helyzetekről.

Biztosan neked is vannak visszatérő helyzetek a munkádban, amiken már csak a fejedet fogod és nevetni tudsz. Ha eszedbe jut hasonló helyzet, bátran küldd el nekünk.

Jól hangolt BA magazin

A konferenciát követően még nem állunk le, hanem szorgos csapatmunkában összeállítunk nektek egy online magazint az eseményről, amely tartalmazni fogja az előadások összefoglaló írásait, az előadásból kimaradt gondolatokat, a slideokat, a szkeccseket valamint minden networking elemet, amellyel találkozol a nap folyamán.

Összefoglaló, amellyel újraélheted, újraérezheted a nyárindító konferencia hangulatát.

Erről tudnod kell, mielőtt jegyet vennél

A jól hangolt Business Analyst nem egy hétköznapi
konferencia.

Ez egy könyvbemutató, Michelin-csillagosra összesütve szakmai előadásokkal és „egész évben erre vártam” -szintű networkinggel.

Ez azt jelenti, hogy résztvevőként (bármelyik csomagot választod) megkapod ajándékba a Jól hangolt business analyst könyvet.

Tetszik a dolog? Akkor most jöjjön a jegyválasztás!

100%-os „Lehangolt garancia”

Évtizedek tapasztalata és sok okos ember munkája van A jól hangolt BA konferenciában.

A vérprofi szakmai tartalom és “végre hazaértem” – szintű networking miatt szemrebbenés nélkül írom le ezt neked:

100%-os “lehangolt-garanciád” van. Ez azt jelenti, hogy ha a konferencián nap közben bármikor azt gondolod, hogy ez mégsem a te bulid és nem azt kaptad, amit vártál, akkor keress meg engem (Marcsit) és szólj.

A teljes jegyáradat visszakapod.

Vajon milyen gyorsan tudod kitölteni a jelentkezést egy ilyen kockázatmentes eseménynél?

Melyik jegyet választod?

*A konferenciáról videófelvétel és fotó készül, amelyet az Insprl (BG-Aerosoft Kft.) felhasználhat marketing és üzleti célokra.

Az Ezt választom gombra kattintva a következő fog veled történni:

    • Kiválasztod, hogy hány jegyet kérsz.
    • A regisztrációhoz megadod a nevedet, emailcímedet, jelszavadat. A regisztrált személy eltérhet a konferencián résztvevő személytől. Amennyiben több kolléga részére vásárolsz, később lehetőséged lesz megadni az adataikat.
    • Megadod a számlázáshoz az adatokat, amely lehet magánszemély és cég egyaránt.
    • Kiválasztod a fizetés módját. Lehetőséged van kártyával és átutalással fizetni.
    • Ha kártyával fizettél, azonnal regisztráltad magad a konferencia résztvevők között és megkapod a visszaigazoló tájékoztató emailt.
    • Ha az átutalást választottad, az összeg számlára való beérkezését követően lesz végleges a konferencia regisztrációd és kapod meg a tájékoztató emailt.

Ha vásárlás után meggondolod magad és upgrade-elni szeretnéd a jegyedet, ezt a konferncia napjától szamított 3 hónapon belül még megteheted.

Az esemény fővédnöke:


Kremmer László
(MBA, CLC, PMP)

 

Member of PMI Board Volunteer Advisory Committee
Art of Projects Conference Director
Past President of PMI Budapest, Hungarian Chapter

Szia! Gintl-Reszegi Mária vagyok,
A jól hangolt Business Analyst konferencia főszervezője.

A munkám tulajdonképpen olyan, mint egy hangmérnöké.
Segítek beállítani az üzleti elemzők működésének potmétereit.

Közel 20 év üzleti elemzés tapasztalattal a hátam mögött szívügyem és az elsődleges tevékenységem a business analystek fejlesztése, mentorálása.

A tréningjeim során olyan praktikákat adok, amelyet a saját üzleti elemzés működésemből merítek és akár már holnap tudnak a résztvevők használni, ezáltal a projekthelyzetekben sikeresen létre tudják hozni az összhangot.

Mára már 1500-hoz  közelít azon üzleti elemzők száma, akiket tréningek során fejlesztettem.

Az pedig a hab a tortán, hogy megírtam a Jól hangolt business analyst című könyvet. Így egy itthon egyedülálló szakirodalommal tudok BA-kat támogatni.

És mivel egy fecske nem csinál nyarat, ezt te is tudod, ezért a szervezés során segítségemre vannak a BA BOARD tagjai és a kollégáim, akikkel a konferencián is találkozhatsz.

Velük már dolgoztam együtt

Ez a konferencia neked való, ha

Business Analystként dolgozol junior-medior-senior szinten
gondolkodsz azon, hogy BA-pozícióba váltasz
BA-kból álló csapatot vezetsz
projektmenedzserként szorosan együtt dolgozol BA-kkal
rendszerszervezőként szorosan együtt dolgozol BA-kkal
a LinkedIn posztokon túl szeretnél élőben kapcsolódni szakmabeliekkel

Két szenárió van most előtted, melyik hoz nagyobb üzleti értéket számodra?

A jól hangolt Business Analyst konferencia senkinek sem kötelező. Neked sem. Nem döntünk helyetted és nem is kényszerítünk a részvételre.

A döntésed előtt viszont két lehetséges jövőt gondoljunk végig közösen, mit szólsz?

Tegyük fel, hogy eljössz június elsején a konferenciára.

Végigülöd, inspirálódsz, pörögsz-forogsz 150 hozzád hasonló BA között.

2-3 nappal később még mindíg ízlelgeted az elhangzottakat, például a vita alatt kivel értettél egyet és kivel nem.

Pár hét múlva egy induló projektben kipróbálod az egyik itt hallott tippet, és lám: működik!

Tél környékén azon kapod magad, hogy otthon arról áradozol mennyire szuper beszélgetések zajlanak a BA eseményeken, amiket látogatsz. Mintha a második otthonod lenne.

Jövő ilyenkor már tűkön ülsz, mert látod a naptárban, hogy jön a következő BA-s konferencia. Ráadásul megint olyan témák lesznek, amik téged jobb szakemberré tesznek.

Előfordulhat, hogy kihagyod ezt az eseményt.

Nem tűnik érdekesnek, talán más programod van, vagy a sürgős projektek darálnak be.

Pár nap múlva az egyik kollégádnak csattansz fel, hogy megint milyen silány posztot olvastál LinkedInen arról, hogy ki a BA és mit csinál – elszomorít, hogy ennyire félreértik a szakmádat.

Három hét múlva ismét egy meetingről jössz ki, amin valahogy nem találtad meg a saját hangod, de éppen nincs kivel megbeszélned, hogy mit tehettél volna másképp. Gyűlik a feszkó.

Pár hónap múlva, egy projekt közben azt veszed észre, hogy megint azon feszülsz, hogy vajon a legalkalmasabb módszereket használtad-e, és kihagytál-e valamit. Ha magadat megkérdőjelezed, akkor mások is jogosan kérdőjeleznek meg, nem…?

Te melyik szeretnél lenni: a jól hangolt vagy a lehangolt Business Analyst?