Építsd a szakmai tudásod, megítélésed, networköd Business Analystként

A jól hangolt Business Analyst konferencián szerezz új tudást és szakmai ismerősöket
2023.06.01-jén, Budapesten

Szeretettel köszöntünk

A jól hangolt Business Analyst konferencia

Információs pultjánál

Az oldal célja, hogy megosszunk veled minden hasznos információt, amit a konferencia előtt vagy az esemény napján tudnod kell.

Amiről nem tájékoztatunk, de fontosnak érzed, azt jó BA módjára kérdezd meg! ?

Konferencia alapadatok

Mikor

2023.06.01. 8:15-18 óráig

8:15-től Regisztráció

Sok szeretettel várunk. Mivel sokan leszünk, kérlek hagyj elegendő időt a regisztrációra.

9:00-kor kezdés pontosan, mert sok programunk van számodra.

Hol

Budapest, Benczúr Hotel

Cím: 1068 Budapest, Benczúr utca 35.

Parkolás

A környező utcákban  (fizetős zóna) vagy a

Múzeumi mélygarázsban, ami egy kellemes 7 perces sétára található a hoteltől.

Mélygarázs címe: 1146 Budapest, Dózsa György út 33.

Ettől leszel jól hangolt Business Analyst

A konferencia részletes programja

Megnyitó és könyvbemutató

9:00

Az elmúlt egy év munkájáról mesél Gintl-Reszegi Mária, aki könyvbe foglalta gondolatait, tapasztalatait az üzleti elemzésről. Ennek egy dedikált példányát kapod meg a konferencia reggelén.

Bővebben a főszervezőről és előadóról

GINTL-RESZEGI MARCSI VAGYOK

PMI-PBA Professional Business Analyst
Tréner, Tanácsadó, Facilitátor

Olvasok, rajzolok, írok, tanulok, tanítok, beszélgetek, lendülök…

Csupa színes ember óriási tapasztalattal és tudáséhséggel dolgozik a projektkörnyezetben, akik mind szakmailag, mind emberileg helyt kell álljanak, épp ezért nagyon széles a hatókörünk. Fontosnak tartom erről beszélni, ezeket megosztani és befogadni.

Atomi szokások

9:50

Üzleti elemzéssel könnyebben megtalálhatók a vállalatok számára azok az apró fejlődési lehetőségek, melyek együttes hatása mérhető előnyt jelent. Sok az információ, a tanulás lehetősége, de hogyan építsük be mindezt könnyen a működésünkbe?

Az atomi szokások című könyv és saját tapasztalatai alapján a best practice-eket megosztja velünk Budai Máté, tréner, coach.

Kinek szól az előadás: Kezdő BA, Gyakorló BA, Senior BA

Bővebben az előadóról

BUDAI MÁTÉ

Közgazdász és bölcsész végzettségem van, 15 éve fejlesztek embereket egyénileg és csoportosan.

Szakterületem a mindennapi és vállalati kommunikáció. Tréneri, coach és meditátori végzettségem van, kisebb és nagyobb cégeknél tartottam több, mint 1500 önálló tréningnap mellett könyvet írtam (Hallotok?), blogolok (Jégtörő), trénereket képzek, egyetemen tanítok.

Imádok kerékpározni, lelkesen követem a labdarúgást, szeretem a kávét és a karibi rumokat, többet kellene mozognom, de ami a legfontosabb: imádom ezt az egészet.?

Kávészünet, networking

10:20

Kávéval pogácsával és nasival várunk téged a szünetben. Itt lesz lehetőséged beszélgetni az előadókkal, szervezőkkel és a BA kollégákkal. De a szünetben sem hagyunk teljesen magadra, ugyanis készülünk egy kis facilitásssal is, hogy biztosan ne unatkozz! 🙂

Fogalmi modellezés

10:55

A fogalmi modellezés egy olyan üzleti elemzést támogató módszertan, mely egy adott terület legfontosabb fogalmait és azok közötti kapcsolatokat segít felfedezni, elősegítve az egyes területek közötti közös megértést és kommunikációt.

Az előadás során a résztvevők Sándor Zsolt vezényletével ismerkedhetnek meg a fogalmi modellezés alapjaival gyakorlati példákon keresztül.

Kinek szól az előadás: Tanácsadó, Gyakorló BA, Senior BA

Bővebben az előadóról

SÁNDOR ZSOLT

2005 óta dolgozom az IT iparágban: telco, tengerészet, digitális tanúsítványok és a cybersecurity szakterületeken.

Fejlesztői karrierből váltva nagyjából öt éve foglalkozom rendszerszervezéssel, rendszertervezéssel, biztonsági audittal és üzleti elemzéssel.

A karrierem során azt tapasztaltam, hogy az egyik legnagyobb kihívást az üzleti és az IT területek közötti kommunikáció jelenti. Azt gondolom, hogy ezen közös nyelv kialakításában a BA tudásanyag rendkívül nagy segítséget tud nyújtani, mely nem csak az üzleti elemzők, hanem a projekt minden résztvevője számára hasznos.

Az elmúlt években nagyon sokat foglalkoztam tervezéssel és modellezéssel, nagyon örömömre szolgál, hogy az összegyűjtött tudásanyaggal, tapasztalataimmal támogathatom a közösséget.

BA határok nélkül

11:30

Nemzetközi szakma egységes szerkezettel, amelynek nincsenek országhatár korlátai.

Beszélgetés külföldi és külföldön vagy nemzetközi szervezetnél dolgozó kollégákkal a tapasztalataikról. Kollégákat hívtunk az EPAM-tól és a Continental-tól.

Boros Anna, üzleti elemző, Ujfalussy Anna, scrum master és Virágh Balázs, global IT lead beszélgetnek határokon átívelő kérdésekről.

Kinek szól az előadás: Tanácsadó, Kezdő BA, Gyakorló BA, Senior BA

Bővebben a beszélgető-partnerekről

VIRÁGH BALÁZS

Global IT Lead

Az elmúlt 15 évben sok feladatban volt már részem. Láttam és vezettem számtalan agilis, vízesés, vagy épp hibrid projektet, programot, transzformációt, terméket, építettem megannyi csapatot, céget, stratégiát és persze a szép jövőt. Szeretem is csinálni. Szeretek tanulni és alkotni. Szerencsés voltam eddig, mert kipróbálhattam magam több iparágban, úgy a pénzintézeteknél vagy épp gyártásban, mint gyógyszeriparban. Viszont a nap végén azt tapasztaltam, hogy mindenhol a legfontosabb a csapat és annak alkotóelemei, mi, emberek. Egyéni kvalitások és a közösség dinamikája. Ez vezet engem.

Az “ítélet” szerint IT PM vagyok, IT program manager vagyok, IT vezető vagyok. De tudás és tanulni vágyó is vagyok, s akad, hogy tanító vagyok. Érdeklődő, kalandvágyó és vállalkozó is vagyok. Itt a csapat tagja vagyok. És most remélhetőleg jó beszélgető és vita partner is lehetek, veletek.

————————————————————————————-

BOROS ANNA

Senior IT Business Analyst, Epam Systems Kft.

Pályakezdőként projekt menedzsment területen kezdtem dolgozni, majd rátaláltam az IT business analyst pályára és azóta is töretlenül BA-ként tevékenykedem. ? Dolgoztam már banki ügyfelekkel, jelenleg pedig a travel domainben dolgozom egy scrum csapatban senior IT BA-ként az EPAM-nál.

————————————————————————————-

UJFALUSSY ANNA

Scrum master, Continental Autonomous Mobility

Munkám során agilis fejlesztőcsapatokat támogatok abban, hogy egyénenként és csapatként is hatékonyan és motiváltan tudjanak működni. Multi és KKV környezetben is dolgoztam, on-site, hibrid és full remote csapatokkal is. Hiszek abban, hogy a kiemelkedő teljesítményt emberközpontúság és rugalmasság nélkül lehetetlen elérni – ezért is vonzanak annyira az olyan agilis módszertanok, mint a Scrum. 

Elsődleges motivációm mindig is a fejlődés és mások fejlődésének segítése volt, amit szeretek több oldalról megközelíteni. Egy új ismeret elsajátítása mindig inspirálóan hat rám. Trénerként és coachként széles eszköztár áll rendelkezésemre, ami segít abban, hogy mindig az adott szituációhoz, csapathoz legjobban illőt alkalmazhassam.

Ebédszünet

12:00-13:00

Ebédszünetben is biztosítani szeretnénk, hogy szabadon kapcsolódj, ezért olyan ételeket választottunk, amiket akár  tanyérral a kezedben, a teraszon sétálgatva, beszélgetés közben is el tudsz fogyasztani. 

Improvizáció

13:00

Képzett színészek tartanak nekünk görbe tükröt klasszikus projekt szituációs helyzetekről.

Biztosan neked is vannak visszatérő helyzetek a munkádban, amiken már csak a fejedet fogod és nevetni tudsz. Ha eszedbe jut hasonló helyzet, bátran küldd el nekünk.

Szabadulás a folyamatábra fogságából

13:35

A szekció célja megmutatni, hogy hogyan kapcsolódnak egymáshoz a use case, folyamatábra, tevékenység, követelmény, user story fogalmai. Feltárjuk, hogy miért érdemes többféle megközelítést használni a munkánk során.

Betekintést kaphattok Taletovics-Bagi Renáta, PMI-PBA, MBA, PMI-ACP, szenior BA világába és gondolkodásába, amikor már az eszköztár csordultig van és különböző céloknak megfelelően kreatívan kombinálja a lehetőségeket.

Kinek szól az előadás: Gyakorló BA, Senior BA

Bővebben az előadóról
TALETOVICS-BAGI RENÁTA
2019-óta vagyok PMI-PBA. Körülbelül 10 éve foglalkozom üzleti elemzéssel, bár hívtak már értékesítésszervezési menedzsernek, folyamatszervezőnek és üzleti elemzőnek is.
Számomra a BA TALK közösség egy remek kapcsolódás és ventillációs pont is. Jó látni, hogy mások is hozzám hasonló problémákkal küzdenek a mindennapokban. Sokszor kapok jó gyakorlati tippeket, elgondolkodtató üzeneteket.
Az, hogy a BA BOARD tagja lehetek, egyrészt nagy megtiszteltetés, mert ez elismerése a munkámnak, másrészt hatalmas felelősség is, hiszen a posztokkal, blogokkal, meetupokkal ki kell állni elétek és értőn fogadni a kritikákat, vállalva a tévedéseimet.
Aki ismer, tudja, hogy gyakorlati ember vagyok, az elmélet kevésbé foglalkoztat, így én abban látom a feladatomat és a lehetőségeimet, hogy minél több jó gyakorlatot, eszközöket, megoldásokat mutassak, amik nekem beváltak a hétköznapokban. Hátha valakinek pont egy ilyen eszköz hiányzik, hogy túllendüljön egy elakadáson, vagy más megvilágításba tudjon helyezni egy problémát.

Vita 2023 legvitatottabb témájáról, az AI-ról

14:15

Az elmúlt hónapokban ChatGPT felrobbantotta az internet.: Tömegek kezdték el a legkülönbözőbb témákban faggatni az AI-t. Mi szakértőket fogunk faggatni és vitát indítani Danyi István, Stipi vezetésével a következő kérdések mentén:

  • Mit nem válthat ki az AI a BA munkában?
  • Eszközök terén használható-e?
  • Vajon hogyan tud tanítani bennünket?

A beszélgetés résztvevői Polereczki Andrea, kiberbiztonsági szakértő, Papp Gergely, enterprise architect, Szlezák Péter O365 szakértő.

Kinek szól az előadás: Tanácsadó, Gyakorló BA, Senior BA, Szakma iránt érdeklődő

Bővebben a beszélgető-partnerekről

DANYI ISTVÁN

Időgazdálkodási és hatékonysági tanácsadó és tréner, Timentor

Danyi Istvánnak hívnak, de a Stipire jobban hallgatok (ezt a stipi-stopi szójátékról tudod megjegyezni).
Nagyvállalati projektmenedzserből átvedlett időgazdálkodási és munkahatékonysági szakértő vagyok.
Érdekelnek az AI megoldások.

Bővebben infót rólam itt találsz:
Timentor – timentor.hu
Notion magyarul – notionmagyarul.hu

————————————————————————————-

POLERECZKI ANDREA

Business information security officer, RTL Magyarország

Katonaként a NATO minősített rendszerek biztonsági felügyelője, majd bank, EU-s közreműködő szervezet, később mobilfizetés IT biztonsági területének vezetője is voltam. Jelenleg business information security officerként (BISO) kamatoztatom tudásomat az RTL Magyarország csapatában.

Nemcsak a katonai/banki információk őrzője vagyok, de a biztonságos digitális világegyetem elhivatott oktatója is. A WomenTech és az European Cyber Security Organisation CISO magyarországi nagyköveteként az országot járva toborzom és egyetemen tanítom a jövő informatikusait.

Az International Children’s Safety Service által koordinált “Safer Internet Project” keretében pedig iskolákban segítem a tudatos mobilhasználathoz szükséges ismeretek elsajátítását.

————————————————————————————

PAPP GERGELY

Senior Manager, Technology Consulting, EPAM Systems Kft.

Technológiai tanácsadó vagyok, több mint 20 éves tapasztalattal különböző IT szervezetekben és iparágakban. Korábban számos projektben, szervezetben dolgoztam technológiai tanácsadóként, valamint Enterprise Architektként, 2021 óta pedig az EPAM-nál tevékenykedem.  Családommal Budapesten élek, hobbiként pedig egy tudományos és technológiai hírekről szóló műsort, a Zártosztály Podcastot vezetem.

————————————————————————————-

SZLEZÁK PÉTER

IT & Business Consultant, CEO, System 32

Közgazdászként az elmúlt 20 + évet IT projektekben töltöttem.

Időnként ültem a megrendelői oldalon az üzleti oldalt képviselve, máskor a leszállítói oldalt erősítettem megvalósításban.

Projektvezetőként implementáltam vállalatirányítási rendszert, fejlesztettem projekt alapon működő szervezetet, építettem online marketing stratégiát, és költöztettem kockás füzetből felhőbe cégeket.

Dolgoztam nagyvállalati környezetben és volt szerencsém a hazai kkv szektort kívül belül megismerni. A legtöbb esetben az ötlettől a megvalósításon át az üzemeltetésig részt vehettem (kellett részt vennem) a projektekben

Mindig jól akartam csinálni amit csinálok, ezért képeztem magam és több másik mellett letettem a PMP, illetve PMI-PBA vizsgákat. Ezt követően évekig BA-k és PM-ek képzésével coachingjával foglalkoztam.

A pandémia alatt átértékeltem az addigi működésem és azóta minden energiámat a saját „digitális szervezetfejlesztő” cégemnek szentelem, ahol (távoli és hibrid) csapatok mindennapi hatékony munkavégzését támogatjuk módszertani és digitális eszközökkel. A hétköznapokban a Microsoft365, Teams és néhány egyszerűen kezelhető felhős applikáció, valamint képzés és a közösen felépített megoldások segítségével tesszük hatékonyabbá a cégek mindennapi működését.

Kávészünet, networking

14:50

Kávéval pogácsával és nasival várunk téged a szünetben. Itt lesz lehetőséged beszélgetni az előadókkal, szervezőkkel és a BA kollégákkal. De a szünetben sem hagyunk teljesen magadra, ugyanis készülünk egy kis facilitásssal is, hogy biztosan ne unatkozz! 🙂

Demand- és portfóliómenedzsment

15:20

Hogyan tudnánk BA-ként kapcsolódni a demand- és portfóliómedzsmenthez? Talán úgy, ha értenénk, hogy mi az.

Előadónk Rékási Evelyn, aki banki környezetben alakított business analyst és demand management csapatot egyaránt. Ő segít nekünk eligazodni a fogalmakban és azonosítja a BA kapcsolódásokat.

Kinek szól az előadás: Tanácsadó, BA és IT vezető, PM, PMO, Coach, Gyakorló BA, Senior BA

Bővebben az előadóról

RÉKÁSI EVELYN

Karrierem során valamilyen módon mindig a minőségi és határidőben történő szállításért dolgoztam.

Főiskolai tanulmányaim eleje óta kerestem valamit, azt a módszert és tudást, ami az ötlet és a programozás között van.  

Sok év tanulás és munka után jutottam egy sajnos már nem létező piros színű Bankba, ahol megismerkedtem igazi, tapasztalaton alapuló módszertanokkal. Magával ragadó volt az a biztonság, amit az ottani kollégák átadtak, és egyre jobban elkezdett tisztulni a kép arról, hogy lehet egy jól hangzó üzleti célból eljutni a leprogramozható feladatokig. A projektvezetés mellett aktívan foglalkoztam a módszertanok finomhangolásával és a mindennapi életbe történő implementálásával. Életem egyik legizgalmasabb időszaka az volt, amikor felépíthettem egy új üzleti elemzési csapatot és a csapattal együtt egy élhető és hatékony BA módszertant. Erre már csak hab volt a tortán, hogy az üzleti elemzők mellett a tesztmenedzsment is hozzám került. A tesztmenedzsment és a BA csapat együtt képes volt olyan munkamódszertant kialakítani, amivel a minőségi javulás szemmel láthatóvá vált.

PMO-s körutam vége a portfólió és demandmenedzsment folyamatok kialakítása volt az új összeolvadás közepette lévő bankcsoportba. Nem meglepő, hogy ismét a BA mindset és eszköztár volt az, amivel átlendültünk egy-egy nehezebb ponton.

Az üzleti elemzőkre jellemző gondolkodásmód átszövi a mindennapjaimat, legyen szó akár magán feladatról akár egy újabb nagyobb kihívást jelentő munkáról. 

Módszertani éhség

16:00

Hogyan fog a vállalat tanulni, módszertanában fejlődni? Mit tanulhatnánk egymástól?

A módszertanok lehetőségeiről és korlátairól Tanács Lajos, a Wunderplan Kft. alapítója és a Derrick és Harry blog vezérbloggere beszél nekünk.

Kinek szól az előadás: Tanácsadó, BA és IT vezető, PM, PMO, Coach, Gyakorló BA, Senior BA

Bővebben az előadóról

TANÁCS LAJOS

Programozó matematikus vagyok, 25 évnyi tapasztalattal rendelkezem nagyvállalati informatikai, szoftvertermék fejlesztési és transzformációs projektek területén.

A Derrick és Harry PM Blog szerzője és alapítója vagyok, nyolcadik éve vezetem Wunderplan nevű IT és projektmenedzsment tanácsadással foglalkozó cégemet, amely nagyvállalatok és IT cégek működésfejlesztésével, interim IT és projektvezetéssel, tréningezéssel foglalkozik.

Elkötelezett híve vagyok az őszinte, nyílt kommunikációnak, a pragmatikus megoldásoknak, a hibákból való tanulás erejének, és csapatommal fáradhatatlanul küzdünk ügyfeleinknél a tartós változások megvalósításáért.

Zárszó és networking

16:50-18:00

Egy rövid záróbeszédet követően az eseménydús nap lezárásaként még kötetelenül kapcsolódhatsz. Majd könnyes búcsút veszünk egymástól remélve, hogy feltöltődve és felhangolva távozol a rendezvényről.

A konferencia napirendje

Ami még várható

Ezekkel az extra elemekkel szeretnénk hozzájárulni a konferencián elhangzó információk elmélyítéséhez.

Szkeccs

„Egy rajzoló többet mond ezer szónoknál…”

Minden előadást real-time szkeccsben foglal össze Livits Réka, grafikus jegyzetelő. Az elkészült kép szemléletesen foglalja össze az adott program tartalmát. Elmélyülésre, párbeszédre és továbbgondolásra ösztönöz.

A grafikus jegyzetek segítenek a rejtett összefüggések meglátásában, az emlékezésben és a feldolgozásban. Egyfajta információs- és tudástérképként szolgálnak.

Livits Réka egyszerre szűri ki hallás útján a lényeget, vizuálisan szintetizálja a hallottakat, és mindezt pár másodperc alatt képekkel is társítja és papírra veti. Az elkészült elemeket szünetekben megcsodálhatjátok közelről.

Rékáról bővebben

LIVITS RÉKA

Szenvedélyem, hivatásom, életformám: a kreativitás. 

Grafikus jegyzetelőként láthatóvá teszem a láthatatlant – vagyis előadásokon, konferenciákon, workshopokon és egyéb rendezvényeken vizuális szinkrontolmácsként dolgozom: rajzban örökítem meg az elhangzottakat. 

Vizuális facilitátorként színes, kreatív eszközökkel segítek csoportoknak a hatékony munkában, együttműködésük fejlesztésében, céljaik elérésében.

Szkeccs-szakértőként pedig meg is osztom kreatív eszköztáram: képzéseket és műhelyeket tartok, melyek során bárki könnyedén elsajátíthatja a rajzos jegyzetelés – vagyis a szkeccselés – technikáját.

A grafikus jegyzetelés és vizuális facilitáció nemzetközi fórumokon való felfedezését, és inspiráló szakmabeliekkel való találkozások sorát követően alkottam meg a Visualive-ot, mellyel Magyarországon és világszerte kínálok a grafikus jegyzetelés, vizuális facilitáció, és kreatív tréningek terén személyre szabott szolgáltatásokat.

Facilitálás

Nem hagyunk a konferencián csendben üldögélni. Időről-időre megkérdezzük a véleményedet. Ezt megtesszük némelyik előadás során is, illetve készülünk neked óriás táblákon különböző facilitálásokkal, melyeken válaszaidat kedved szerint megoszthatod.

Ha a DÓ csomagot választottad

akkor

  • lesz egy szuper napod és
  • tiéd lesz A jól hangolt business analyst című könyv.

Ha a RÉ csomagot választottad

akkor

  • lesz egy szuper napod,
  • tiéd lesz A jól hangolt business analyst című könyv és
  • A jól hangolt BA magazin, amely tartalmazni fogja az előadások összefoglaló írásait, az előadásból kimaradt gondolatokat, a slide-okat, a szkeccseket valamint minden networking elemet, amellyel találkozol a nap folyamán.

Ha a MI csomagot választottad

akkor

  • lesz egy szuper napod,
  • tiéd lesz A jól hangolt business analyst című könyv,
  • A jól hangolt BA magazin, amely tartalmazni fogja az előadások összefoglaló írásait, az előadásból kimaradt gondolatokat, a slide-okat, a szkeccseket valamint minden networking elemet, amellyel találkozol a nap folyamán,
  • videófelvételek a konferencián elhangzott előadásokról, melyeket a konferenciát követő 3 hónapig korlátlanul visszanézhetsz és
  • 40%-os kedvezményt kapsz a BA MINDSET, modellezés vagy kérdezéstechnika tréningek egyikéből, melyet 2023.12.31-ig használhatsz fel.

Upgrade lehetőség

Ha csomagot szeretnél váltani, a konferencia napjától szamított 3 hónapon belül upgrade-elheted a jegyedet. Csak jelezd nekünk ezirányú szándékodat az e-mail címen.

És amivel még nem találkoztál egyetlen konferencián sem:

BA ZENERGIA Playlist

Létrehoztunk A jól hangolt Business Analyst konferencián elhangzó zeneszámokból összeállított válogatást. Ezek az előadók és szervezők kedvenc dalait tartalmazzák. Így létrejött egy rendkívül színes Zenergia, pont olyan, amilyenek mi magunk is vagyunk.

Meghallgatom a BA Zenergiát

Mit kapsz a konferencián?

a Jól hangolt Business Analyst című könyvet – dedikálva

tartalmas szakmai előadásokat és beszélgetéseket

nagy mennyiségű facilitálást

networking lehetőséget 150 hozzád hasonló BA között

7 PDU pontot a PMI Budapest támogatásának köszönhetően

ebédet, kávét, üdítőt és nasit

valamint rengeteg inspirációt és energiát

Ebéd- és kávészünet

EBÉD

Sokat gondolkodtunk azon, hogyan tudnánk biztosítani számotokra, hogy ebéd közben is szabadon kapcsolódjatok, ezért olyan ételeket választottunk, amelyeket tányérral a kezedben, a teraszon sétálva is el tudsz fogyasztani.

Ízelítő a menüből:

  • mini wrapok
  • mini hamburgerek
  • grillezett sajtok
  • mentes desszertek (cukor, tej- és gluténmentes)
  • és a többi legyen meglepetés ?

KÁVÉSZÜNET

Szünetekben kávéval, teával, üdítővel pogácsával, sütivel és gyümölcsökkel vendégelünk meg. Ezzel biztosítjuk, hogy az előadások alatt a vércukor szinted talpon maradjon.

Tudásmorzsák

Hamarosan elérhető

Vannak előadások, amelyekhez hasznosnak tartottuk előzetesen megosztani veled néhány tudásmorzsát, Így nem lesz teljesen ismeretlen számodra a téma és könnyebben fogod tudni felvenni a fonalat.

Demand- és porfóliómenedzsment

Kapcsolódj!

Előadóink és a BA BOARD tagjai, akik lelkesen szervezik neked a konferenciát egész nap elérhetőek lesznek. Amikor épp nem a hangmérnöki pultot tekergetik vagy a táblákat pakolják, nyugodtan szólitsd meg őket és beszélgess velük!

Randi előtt sokszor gyakoroltuk anno, hogy milyen a jó szöveg a kapcsolódáshoz.

„Figyu, nem találkoztunk már valahol?”

Ez már ciki lehet egy buliba, de a konferencia napján totál megengedett lesz ez az oldschool mondat. ? Kapcsolódj bátran másokhoz, oszd meg gondolataidat és networkölj!

Izgatottan és kíváncsian várjuk a találkozást!